Peminat Setia Doktor Pakar

Saturday, February 21, 2009

Bersihkan Tisu Dan Kelembapan Kulit

Lelaki yang berkunjung ke salun bukan lagi satu perkara asing pada masyarakat Malaysia. Sama seperti wanita, mereka juga ingin mendapatkan rawatan bagi wajah, tubuh serta menghilangkan tekanan yang dihadapi pada setiap hari. Sesekali ingin memanjakan diri apa salahnya.

128 Faubourg, FOR HIM, direka khusus bagi lelaki yang ingin mendapat layanan istimewa penjagaan wajah. Pusat penjagaan kulit wajah yang menggunakan kaedah sofistikated Perancis ini menjanjikan kepuasan kepada setiap pelanggannya. Setiap rawatan yang diberikan di sini dilakukan dengan penuh teliti bagi mendapatkan hasil yang memuaskan.

Rangkaian produk penjagaan kulit profesional, Sothys Homme yang dirumus khas bagi lelaki digunakan bagi teknik rawatan muka. Rawatan ini menggunakan kombinasi tiga kaedah manual daripada Timur dan Barat, iaitu Tekanan 'Digito', 'Modelling' dan 'Drainage.' Kaedah ini membantu menghilangkan tekanan dan menjadikan kulit boleh menerima rawatan yang akan diberikan.

Objektif utama rawatan intensif bagi lelaki ini ialah bagi membersihkan tisu kulit dan melembapkan kulit.

Selain membersih kulit secara mendalam, rawatan ini kaya dengan bahan aktif sumber tumbuh-tumbuhan terutamanya Malt Extracts, yang mengandungi vitamin, protein dan mineral bagi melembutkan kulit. Minyak lada hitam dan Oliban yang digunakan dengan teknik urutan di leher, kepala dan muka membantu menenang dan membuang toksin yang terkumpul di dalam kulit.


Ditulis oleh:
Meran Abu Bakar

Dipetik dari:
http://www.utusan.com.my/

No comments:

Post a Comment